Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • И делтата ми правеше така, момчета....само дето не е било винаги така...появи се този проблем по едно време...така и не разбрах от какво е
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • Първоначално публикувано от infineon Покажи съобщение
      Имам същия проблем като теб. Алфа 145 1.9 ТД.Като запаля и свети лампата и чак като подам малко газ се оправя.

      Имаш ли представа защо го прави??
      Още не съм открил причината.Замерихме динамото,то си зарежда нормално.По принцип,като светне за постоянно вече има проблем.Интересното е че като я покарам и я изгася,като я запаля веднага изгася веднага без да съм докосвал газта.

      Comment


      • Проблема е някъде в алтернатора, но са ми казали, че не е фатално стига винаги след като палиш да подаваш гас, а не я държиш да си работи така. Но докато не ти изгасне лампата, алтернатора със сигурност не работи.

        Comment


        • Когато не е в ред, започва в началото с примигване само. Постепенно свети все по-честичко. И като ти съобщат труда по него ревеш, че се маха цялата предница
          Arena Coast Customs

          Comment


          • Както го описваш е от слаба крушка за динамото.От нея е възбуждането му.След гасене и пак палене, в ротора има доста голям остатъчен магнетизъм и то по-лесно се възбужда.Липсата на мощност се дължи на няколко причини:
            хлабав(при тебе стар, вкоравен и приплъзващ)ремък,изгоряла фаза или диод.Симптомите са падане на напрежението до под 13.2 волта при включване на консуматори.
            В много редки случаи загубата на мощността се дължи на износени колекторни пръстени или на заяждащи четки!
            Потърси в раздела на 33-ките.Там има много изчерпателна тема!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • баце, само ще вметна че при 145 е индикацията е със светодиод, не е с ламба Мислим ше има значение
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • Баце, за първи път с кеф те хващам, че ме проверяваш!Там на светодиода има в схемата и един шунтиращ резистор!Той дава нужния ток на регулатора.Алюзията е, че ако не се подава достатъчно ток на възбудителната намотка, няма да се получи лавинообразното повишаване на напрежението на динамото!В Гърция съм виждал 145 с крушки и то 1.5 вата, както на 33-ки и е основна язва в системата.Явно тука са много редки!Всъщност не съм виждал такива в Бг!Все пак, катърите си слагат лампи от 5 вата и още при 650 оборота се възбужда динамото.
                Наздраве!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • Мдааа, верно има шунт. Ама светодиодите не стареят за разлика от крушките. Резисторите и те (или поне е малко)

                  Ай наздраве
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • здравейте колеги.стопа на багажника не свети.свалих го пробвах с акумолатора свети.молиа дайте сьвет, кьде да тьрсиа проблема?стоп светлините отзат работиат нормално.146jtd

                    Comment


                    • Виж първо на буксата дали има + и маса, и според това което липсва тръгваш по кабелите Ако е масата - лесно, може да пуснеш и от друго място. Ако е + е повече ровене, но най-вероятно е прекъснал кабела в гъвкавата връзка.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • беше прекьснато кабелчето,ама какво ровене падна.......че ме навалиа и дьжда,ама го открих.БЛАГОДАРИА на tonov.

                        Comment


                        • здравейте отскоро и аз се сдобих с една алфа (146 1.6 боксер) и тъй като ми е първа кола не съм много на ясно с квото и да е проблема ми че двигателя малко тресе на свободна при 1000 об. но не постоянно а в някакъв интервал се разтриса за малко и после работи нормално после пак се разтриса та мислех да започна като почистя МПХ обаче не мога да го намеря имам тука ръководство за ремонт обаче в него е даден двигател 1.7 (за 1.6 не намерих) на който е отпред на колекторите а на моя двигател няма нищо там така че ако някой може да ми помогне с някакви съвети снимки и тнт ще съм много благодарен

                          Comment


                          • ---
                            Attached Files
                            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:31.
                            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                            Comment


                            • Здр. скайп ми е : ivan.angelov666 мерси предварително и да допълня че газ нямам на колата.

                              Comment


                              • + и - на кабел

                                Здравейте
                                за да не отварям нова тема за такава глупост пиша тук.
                                Искам да вържа една камерка за задно виждане, но не мога да разгадая по коя жица от кабела който са ми дали за захранване да пусна "+" и коя да е за масата:
                                едната е чисто черна, а другата е с шарка
                                Attached Files
                                Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

                                Comment

                                Working...
                                X